• KAWASAKI EN500 C1 OSŁONA DEKIEL ZĘBATKI PRZÓD

Symbol: 7006487228
36.00
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty po przedpłacie 0
Poczta Polska Pocztex24 Odbiór w punkcie po przedpłacie 12
Poczta Polska Pocztex Kurier24 12.99
Poczta Polska Pocztex Pobranie Kurier24 17
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 45
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 62
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 75
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 98
Koszt dostawy niestandardaowy uzgodniony wcześniej z nami 146
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 159
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 200
Dostępność 1 szt.

Zamówienie telefoniczne: 722068348

image

OSŁONA ZĘBATKI PRZÓD.

KAWASAKI EN500 VULCAN C1 1996.

Numer przedmiotu 26854.

Zdjęcia przedstawiają oferowany przedmiot.

W razie pytań o ten przedmiot proszę posługiwać się numerem oferty.

Jeżeli potrzebna jest inna część proszę wcześniej zapoznać się z naszą ofertą dostępną w sklepie.

Posiadamy kilka tysięcy części i wszystkie wystawione są w naszym sklepie.

Nie dekompletujemy wystawionych ofert.

ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z NASZYMI POZOSTAŁYMI OFERTAMI.

image

Zdjęcie motocykla, dawcy części oferowanej w tej ofercie

Model EN500 pojawił się w 1990r jako następca znanego dobrze LTD 440 oraz LTD454. Większe zmiany wprowadzono w 1994r, kiedy to zaczęto montować szprychowane koła. W 1996r zdecydowano się na generalne przekonstruowanie modelu zmieniając m.in. ramę (większy rozstaw osi i prześwit), poprawiając stylizację, zwiększając pojemność zbiornika paliwa i rezygnując z zębatego pasa napędowego na rzecz łańcucha rolkowego. Zmiany lakierowania następowały rokrocznie.

Pod pewnym względem jest to motocykl wyjątkowy. Zastosowano w nim bowiem rzędowy, dwucylindrowy silnik łamiąc konwencję obowiązkowo łączącą styl custom z silnikiem w układzie V. Silnik ten pochodził z sportowego GPZ500S. Dla wielu chopperomanów jest to zgrzyt stawiający EN500 w cieniu swych widlastych konkurentów. Pomimo tej przeróbki mającej na celu zmianę charakteru ze sportowego na wycieczkowy, pozostał motocyklem najmocniejszym w grupie, najszybszym i najbardziej nerwowym.

Producent części Kawasaki (oryginalne OEM)
Stan Używany
Ten przedmiot nie jest dostępny w naszym sklepie na Allegro.
Część używana objęta gwarancją rozruchową przez 30 dni od momentu dostawy do klienta
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie